7. oktober 2010

Kategorien; Dyr

Dyr er vanskeleg å ta bilde av, på grunn av at dei bevegar seg mykje, og dermed må du vera forberedt på å ha tålmodigheit og god tid for å får dei aller beste bildene.


Det første bildet er av hunden vår Chira, ho er en Strihåret Dax og har helt nydelige varme toner i pelsen sin. Bildet er tatt med kompaktkameraet Canon Exlim. Idén bak dette bildet var å få nokon fine bilder av henne mens ho fremdeles var ein liten valp, for å dokumentere barndommen hennar. Eg har forkusert på ansiktet hennar, medan bakgrunnen er uskarp. Lyset er ganske skarpt i dette bildet, det er fordi bildet et tatt på ein ganske lys bakgrunn ute i sola. Eg har redigert bildet litt i programmer Iphoto, grunnen til at eg ikkje har brukt photoshop er fordi me ikkje har lært så mykje i photoshop og derfor følte eg at det var meir naturlig å bruke iphoto. Eg har forsterka fargane og kontrasten i bildet for å få bruntonane i pelsen til å stå litt meir fram. Det eg har lert er at man må ha tolmodigheit når det gjeld å ta bilder av dyr, fordi dei bevegar seg heile tida, og man kan ikkje bare forvente at man skal få dei gode bildene med ein gong.

Orginal

Redigert versjon


Det andre bildet er av ei humle som er ute i skogen. Bildet er tatt ved ei myr inne i ein skog. Idéen bak dette bildet var var å vise mammaen min korleis det var inne i skogen den dagen eg var på tur. Lyset er det beste lyset du kan ta bilder i, overskyet, men alikevel rikt på sollys. Det som var det vikrigaste med dette bildet var å framheva humla som er på bildet, men også å framheve blomstene slik at dei ikke kom i bakgunnen. Bildet er redigert i Iphoto, for å få fram fargene og litt meir kontrastar i bildet. Det er mange skrålinjer i bildet på grunn av alt graset som er i bakgrunnen. Men dei blir litt meir dempa når grasstråa og bladene er i den same fargen. Det eg har lært med dette bildet er å framheva dei små tinga, og at sjølv om bakgrunnen kan vera litt støysom, så kan den alikevel vera dempa når den er i den same fargen. Bildet er tatt med kompaktkameraet Canon Exlim.

Orginal


Redigert versjon

Bilde nummer 3 er av nokon ender i Sanvedparken. Idéen bak dette bildet var å ta nokon fine dyrebilder på seinhausten. Bevegelsen i vannet gjer at skrålinjer blir danna i vannskorpa. Vannet reflekterer også lyset på ein bra måte, utan det ville bildet vert atskillig mørkare. Eg har brukt Nikon D40 når eg har tatt dette bildet. Den eine anda er plassert i interessepunktet nede til høgre, og den andre anda gjer det slik at bildet får ein god balanse. Eg har redigert litt på fragane og kontrasten i bildet i Iphoto. det er har lrt med dette bildet er at man kan få ein god komposisjon, sjølv om det ikkje er så mange ting inne i sjølve bildet.


Orginal Versjon

Redigert Versjon






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar