7. oktober 2010

Kategorien; Haust

Hausten står for tur, og dette betyr at det kjem mange flotte fargar ute i naturen. Sjølv om hansten kan vera tung og grå, finnst det og dagar der hausten kan vera ein fin dag til å vera ute å ta bilder av. Bildene eg har valgd for kategorien haust er veldig forskjellige i foholt til kverandre. For det første har eg brukt ein modell, min gode veninne Beate. Eg har valgd å ha både ein varm tone i bildene, men også ein kald i eit av dei. Dette er berre for å få ein nokonlunde kontrast i bildene.


 Det første bildet er tatt i sanvedparken i Sandnes, idéen bak dette bildet var å få ei varm og god steming av hausten som stod for tur ute i skogen. Bildet er tatt med kameraet Nikon D40 det som er ganske kult med dette bildet er at du har den fremste konglen i fokus, mens de andre er litt uskarpe.  Pluss alle barnålene som legger til farge og lyset som lipper i gjennom i frå toppen av treet. du kan sjå alle skrålinjene i greinene, og at den fremste konglen er i det eine interessepunktet. lyset på dette bildet er heilt allmineleg, det er ikkje for skarpt, men det er heller ikkje for mørkt til at du ikkje får fram alle detaljane. Eg har redigert bildet slik at det får meir kontrastar, og ein varmtone i det. eg har brukt Iphoto når eg redigerte bildet. Bildet høyrat til i kategorien haust. det eg har lært med dette bildet er at detaljene i bakgrunnen er verkelig det som gjer dette bildet heilt spesielt når det er redigert. Og sjølvsagt om skrålinjer og innteressepunkt.

Orginal


Redigert versjon; ferdig bilde


Bilde nummer 2 er av min gode veninne Beate. bildet er tatt i ein skog i Lura området, og er tatt med kompaktkameraet mitt Canon Exlim. Idén bak dette bildet var å få fram ein kald stemning i kontrast til dei varme fargane i treet ho sit i og i kleda ho har på seg. Sidan mesteparten av treet er i interessepunktet, følte eg at det var viktig å få fram teksturen i barken, for å få bildet til å komme meir i live. Før du byrjar å sjå på personen i bildet. Det med at bildet har ein kald tone i ser, gjer at bildet får mykje meir kontrastar enn det det ville hadt viss bildet hadde hadt varme tonar i seg. I det redigerte bildet kan du også sjå mykje meri blad i bakgrunnen, grunnen til dette er at eg har tatt litt ned på eksponeringen, slik at det ikkje skulle vera så mykje lys, som kunne øydeleggje bildet. Bildet er blitt redigert i Iphoto. Det eg har lært med dette bildet er at man av og til å dempe på lysstyrken på bildet for å få fram meir detaljar i bakgrunnen. Detaljar som er viktige for å skape ein heilhet i bildet.

Orginal versjon. Modell ; Beate

Redigert versjon. Modell; Beate


Bilde nummer 3 er av ei lita elv i Sanvedparken som ligg i Sandnes. Bildet er tatt med Nikon D40 Det er tidlig på hausten, dermed er det ganske grønt ute ennå. Idén bak dette bildet var at meg og Marie gjekk ut for å ta nokre fine haustbilder. Du kan så fargespelet i vatnet ettersom vannet så vidt rørar på seg nedover mot sjøen. det er ein god balangse i dette bildet. Komposisjonen og bevegelsen i bildet gjer det ganske harmonisk og fint å sjå på. Lyset er nesten magisk og du følar nesten at du ser på eit bilde i frå ei eventyrbok. Eg har redigert bildet i iphoto for å få eit meir varmare preg på bildet og for å få meir kontrast. fargane gjer at bildet blir spesielt på ein heilt eigen måte. i tilleg til bevegelsane i vatnet, får du og bevegelse ved hjelp av skrålinjene som er langs elvekanten og i greinene. Dermed får du ein følelse av at vannet renn vidare, og ikkje står stille. Det eg har lært med dette bildet er at skrålinjene er viktig for å få ein god bevegelse i bildet.


Orginal Versjon


Redigert Versjon



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar