6. oktober 2010

Kategorien; barn som vil vera vaksne, arrangert foto

Bildet er av meg sjølv når eg var liten. Eg har leika med lepestiften til storesøstra mi, heimesida hennar står i margen bortforbi under kategorien Foto Inspirasjon. Idéen bak dette bildet er at eg har lyst til å vera slik som mor mi. bruke lepestift å vera vaksen akkurat slik som ho.
komposisjonen i dette bildet er samansatt av felire ting, men for det meste er det leikene i bakgrunnen og fargen på lepestiften som verkeleg utgjer bildet. Lyset i dette bildet er ikkje så mykje å skryte av, grunnen til dett er at bildet er attt med eit gammalt kamera med filmruller inni. Men alikevel kan du sjå ein liten anelse til lyskontraster, med at det er lyst i begynnelsen av bildet, og at lyset forsvinn gradvis lengre inni dybden i bildet. Eg har redigert litt på kontrasten i bildet for å få fram fargene og lyste litt bedre, og gjort det litt dust i kantene for å få fokuset meir fram på sjølve personen. Det eg har lært med dette bildet, er at det er vanskeleg å jobbe med bilder som er skannet inn på macen, altså som er tatt med eit gamalt kamera med filmrull inni. Men det er fullt mogleg viss du bare er tålmodig.



Orginal
Redigert versjon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar