7. oktober 2010

Kategorien; Frukt, Bær og Grønt

Frukt, Bær og grønt er fargerikt, sunt og godt. bildene kan vera klassiske eller bare rein kreativitet. Man kan lage figurer, drikker og kule dessertet med fukt og bær. moglegheitane er uendelege. men denne gongen var det berre bilder me skulle ta av den fargerike frukta og bæra som er ute på denne tida av året.

Epler er den kalssiske frukta som alle liker. Det kjem i mange ulike formar og fasjongar derfor tengte eg at det kunne vera kult å ta bilder med epler. Det eine eplet har eg lagt i ein boks i frysen mi over natta, fordi eg tenkte at det kunne vera kult å ha ein kontrast inne i bildet. Det fremste eplet ligg i interessepunktet, men du blir dratt lengre inn i bildet på grunn av eplet som ligger inne i isen. Då oppdagar du noko nytt og spennande som du vanlegvis ikkje ser. Du forventar ikkje å sjå eit eple inne i ein isbit. Derfor er det ganske kult å gjera noko nytt med ein så almineleg og kverdagleg ting. eg har brukt blits når eg tok dette bildet for å få den ekstra glansen i epla når eg tok bildet. Bildet er tatt med kompaktkameraet Canon Exlim. Eg har lært å vera kreativ og finne på noko nytt med ein heilt ordinær ting på dette bildet.

Orginal Versjon

Redigert versjon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar