9. desember 2010

Mitt favorittbilde

Mitt favorittbilde denne gongen er av isen utforbi på berget vårt. Eg likar bildet så godt på grunn av lyset og teksturen på isen som blir fremheva. og bildet er harmonisk og behageleg å sjå på.
innlegget med andre vannbilder finn du her.

Og her er óg bildet og beskrivelsen;

"Ideen bak det første bildet mitt er at eg ville ta bilder av isen som er utforbi på et berg rett ved sida av huset mitt. I denne isen ser det nesten ut som om den har stivna medan den har runne ned over berget. Derfor er det mange skrålinjer og bevegelse i bildet. Det blir og eit veldig godt gjenskinn i bildet på grunn av den klare blåfargen og lyset som skinner på isen. Lyset i dette bildet er eit vanleg dagslys som fremhever formene i isen veldig godt. Eg har brukt speilreflekskameraet Nixon D40 når eg har tatt dette bildet. Eg har valgt å redigere litt på bildet, bare for å få frm litt meir kontraster i det. Dette var bare for å få fram lyset i isen mykje meir men og for å framheve dei formane som står mest ut i bildet.
kamerainnstillingane er lukkar 1/125, blendar f/ 5,6 og ISO 400."



Orginalbildet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar