9. desember 2010

Kategorien; Portrett

For nokre vekar sidan skulle meg og marie prøve oss på å ta bilder med reflektor. Når me haldt på med dette fekk eg ideen om å ta nokre profilbilder av Marie med reflektoren. Eg brukte speilreflekskameraet Nixon D40, og eg har redigert bildet litt, det vil sei at eg har berre forsterka kontrastane i bildet. Bildet har rikt med lys, og fanger blikket til Marie på ein heilt utroleg måte. Du har blikket festa og du følar at ho ser på deg gjennom bildet. Håret til marie skaper skrålinjer og bevegelse i bildet. Bildet er også harmonisk å sjå på, og du kan finne det gyldne snitt. Medan eg tok dette bildet, lærte eg å bruke reflektor og blei komfortabel med dette. Eg lærte også å ta protrettbilde, og fange lyset inne i augo for å få meir liv i bildet. Eg har redigert litt på kontrasten i bildet.



Lukkar 1/25, blendar f/5,0

Orginalbildet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar