9. desember 2010

Kategorien; Dokumentasjon

Ideen bak denne dokumentasjonen var at eg ville dokumentera eit heilt normalt og daglegdags ting som alle gjer. Men berre i ei litt anderledes setting. Derfor valgte eg å ta det heile ut i Sanvedparken, som no er dekka av vinterteppet sitt. Modellen som eg har med på bildene heitar Siv Merethe. Ideen som skulle dokumeterast var å drikke ein kopp med vann ute i kulda, med full påkledning. Altså skulle det se ut som om man var kald. Komposisjonen i bildet er samansett av fleire bilder, for å få den effekten at man drikk noko i frå koppen. Lyset i bildene er ikkje av den beste sorten. Det er ganske dust, men sidan bildene er redigert i svart kvit så blir lyset i bildane framheva og blir mykje meir dust. For ein ekstra interesse i bildet har eg viska bort svart kvit effekten, for å få fram fargene på koppen, sidan det skal vera mest fokus på den.Men eg har berre gjort dette på nokre av bildene. Det eg har lert med desse bildene er at når man ska ta bilder i lite lys med lang lukkertid, kan det vera greit å ha med seg stativ slik at man ikkje drar ut fargane og får lange lysstriper inne i bildet.

Lukkar 1/60, blendar f/5,6

Orginalbildet


Lukkar 1,60 blendar f/4,5

Orginalbildet
Lukkar 1/60, blendar f/4,0


Orginalbildet

Lukkar 1/60, blendar f/4,8
Orginalbildet

Lukkar 1/60, blendar f/4,2

Orginalbildet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar