13. januar 2011

Sjølvalgt oppgåve; Vann

Før jul , skreiv eg på bloggen min om ei sjølvvalgt oppgåve som me skulle jobbe med i eit par veker framøve i tid.

Etter å ha jobba iherdig med temaet vann, er det på tide å levere resultatet av all den hadre jobbinga. Eg har tatt bilder ute; både av is og snø. Eg har tatt bilder i fotostudio av Marie som modell, sjølv om dette ikkje var planlagt frå starten av. Eg har og tatt bilder innendørs utan modell, ved hjelp av kondittor fargene raud og grønn.

Eg har lært å laga animasjon i Photoshop, eg har lært å ta blider med stativ, og stille inn funksjonane sjølv på kameraet. og eg har lært å bruka paraplyblitar og andre blitsar i fotostudioet vårt her på skulen. 

Is


Redigert versjon

Orginalbildet
Redigert versjon

Orginal versjon



Snø

Redigert versjon

Orginal versjon

Redigert versjon
Orginal versjon


Redigert versjon

Orginal versjon




Vann og Kondittorfarge;

Orginalt bilde

Redigert Versjon

Orginal bildet

Image and video hosting by TinyPic


Fotostudio;


Redigert versjon

Orginal versjon
Redigert versjon

Orginal versjon

Redigert versjon

Orginal versjon

Redigert versjon

Orginal versjon

1 kommentar:

  1. VELDIG BRA INGER LISE!! utrolig mange flotte og varierte bilder :D så flink!

    SvarSlett